نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش فنون ذهن آگاهی اثربخشی آموزش فنون ذهن آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 72-86]
  • آموزش مدیریت‌زمان اثربخشی آموزش مدیریت‌زمان بر پیامدهای تحصیلی و رفتاری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 26-43]

ا

  • ابرازوجود اثربخشی معنویت درمانی مبتنی برخودآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و ابراز وجود [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 30-48]
  • اختلال استرس پس از سانحه‌ اثربخشی حساسیت‌زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر خودتنظیمی و نشانه‌های اختلالی نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از سانحه و پیگیری 60 روزه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 67-83]
  • اختلال اضطراب بیماری اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلال اضطراب بیماری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 59-79]
  • اختلال اضطراب فراگیر اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متضاد از نگرانی و درمان شناختی-رفتاری هیجان مدار بر کنترل عاطفی در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 62-75]
  • اختلال پانیک اثر بخشی گشتالت درمانی گروهی بر حساسیت اضطرابی و نشخوارفکری زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-13]
  • اختلال وسواسی – جبری پیش بینی اختلال وسواسی- جبری و هراس خاص براساس مولفه های حساسیت انزجاری [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 142-155]
  • ادراک خطر رانندگی رابطه علی سیستم فعال‌ساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجی‌گری ادراک خطر در رانندگی و سبک‌های تصمیم‌گیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]
  • ارتباط موثر همسران برازش مدل علی مبتنی بر پیش‌­بینی رضایت زناشویی بر اساس سبک دلبستگی و ویژگی شخصیتی با میانجیگری ارتباط موثر همسران در زنان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 117-130]
  • ارزیابی روانشناختی ملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
  • ارزیابی شناختی عوامل بازدارنده هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]
  • ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]
  • استرس تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
  • اسلام بررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
  • اضطراب تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
  • اضطراب نقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانه‌های اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
  • اعتیاد به اینترنت نقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانه‌های اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
  • اعتیاد به اینترنت مهارت های ارتباطی و رضایت زناشویی: نقش تعدیل کننده اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 80-96]
  • اعتیادپذیری نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]
  • اعتباریابی روایی سازه و شاخص‌های سوال-پاسخ مقیاس رضایت از وضعیت رابطه (ReSta) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 140-156]
  • افسردگی رابطه سبک­‌های دلبستگی ناایمن و افسردگی در اختلالات روانپزشکی سرپایی: نقش میانجی نشخوارفکری و بیش­­ کلی­­ گرایی ­حافظه‌ شرح­ال [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 156-168]
  • افسردگی تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
  • افسردگی روابط ساختاری سبک‌های دلبستگی با افسردگی: نقش میانجی نظریه‌ی ذهن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-220]
  • افکار خودکشی مقایسه اثربخشی درمان شناختی مذهب محور و درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 14-29]
  • امام خمینی(ره) تحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
  • امید به زندگی روابط ساختاری سرمایه روان شناختی و امید به زندگی با میانجی­‌گری مولفه‌های کیفیت و رضایت از زندگی میانسالان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 181-202]
  • انعطاف‌پذیری ارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی (روان‌رنجوری، انعطاف‌پذیری و توافق‌پذیری) با نقش واسطه‌ای راهبرد مقابله‌ای مسأله‌مدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]
  • اهداف پیشرفت اجتماعی اثربخشی آموزش فنون ذهن آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 72-86]
  • اوتیسم با عملکرد بالا تاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]

ب

  • بازداری رفتاری رابطه علی سیستم فعال‌ساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجی‌گری ادراک خطر در رانندگی و سبک‌های تصمیم‌گیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]
  • باور هراس نقش باور هراس و سرسختی روانشناختی در تمایل به تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه ملایر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 186-204]
  • برنامه کیت ریپلی تاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]
  • بیش کلی گرایی حافظه شرح حال رابطه سبک­‌های دلبستگی ناایمن و افسردگی در اختلالات روانپزشکی سرپایی: نقش میانجی نشخوارفکری و بیش­­ کلی­­ گرایی ­حافظه‌ شرح­ال [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 156-168]
  • بلوغ اخلاقی نقش واسطه‌ای بلوغ اخلاقی در رابطه سبک دلبستگی با رفتارهای اخلاقی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 131-155]
  • بهزیستی تحصیلی رابطه معلم رهبری با سرزندگی تحصیلی، هیجانات تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 169-186]
  • بهزیستی روانشناختی اثربخشی معنویت درمانی مبتنی برخودآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و ابراز وجود [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 30-48]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی آموزش فنون ذهن آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 72-86]
  • بهزیستی روان‌شناختی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و درمان مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 44-61]
  • بورس اوراق بهادار رابطه تیپ های رفتاری و تصمیمات سرمایه گذاری با میانجی گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 115-130]

پ

  • پیامدهای تحصیلی اثربخشی آموزش مدیریت‌زمان بر پیامدهای تحصیلی و رفتاری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 26-43]
  • پیامدهای رفتاری اثربخشی آموزش مدیریت‌زمان بر پیامدهای تحصیلی و رفتاری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 26-43]
  • پرستار رابطه رهبری تحول‌گرا و سرمایه روان‌شناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی‌ مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
  • پریشانی روانشناختی اثر افزایشی ترکیب تمرینات تن آرامی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBR) و تحریک الکتریکی فرامغزی (CES) بر کاهش افسردگی، اضطراب و استرس مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 109-126]

ت

  • تاب‌آوری مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تاب‌آوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه­ افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]
  • تیپ های رفتاری رابطه تیپ های رفتاری و تصمیمات سرمایه گذاری با میانجی گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 115-130]
  • تحریک مغز اثر افزایشی ترکیب تمرینات تن آرامی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBR) و تحریک الکتریکی فرامغزی (CES) بر کاهش افسردگی، اضطراب و استرس مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 109-126]
  • تحلیل خوشه ای مطالعه نیمرخ های شایستگی روانی – اجتماعی دانش آموزان حاشیه شهر سقز و تفاوت آنها بر مبنای رضایت از مدرسه: رویکرد مبتنی بر شخص [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 44-58]
  • تحمل پریشانی پیش‌بینی قلدری براساس ویژگی‌های شخصیتی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی در دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 131-148]
  • تربیت سیاسی تحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
  • ترس از زایمان تأثیر درمان شناختی و رفتاری بر ترس از زایمان و علت‌های ترس از زایمان در زنان نخست‌زا [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 88-100]
  • ترسیم نقشه علم 50 سال پژوهش در حوزه روان درمانی: یک بررسی علم سنجی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 87-108]
  • تصمیمات سرمایه گذاری رابطه تیپ های رفتاری و تصمیمات سرمایه گذاری با میانجی گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 115-130]
  • تفکر انتقادی نقش باور هراس و سرسختی روانشناختی در تمایل به تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه ملایر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 186-204]
  • تکانشگری اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر وسوسه و تکانشگری معتادان مواد افیونی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 198-208]
  • تنظیم هیجان نقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانه‌های اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
  • تنظیم هیجان کیفیت زندگی اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلال اضطراب بیماری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 59-79]
  • توافق‌پذیری ارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی (روان‌رنجوری، انعطاف‌پذیری و توافق‌پذیری) با نقش واسطه‌ای راهبرد مقابله‌ای مسأله‌مدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]

ج

  • جوانان نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]

ح

  • حساسیت‌اضطرابی اثر بخشی گشتالت درمانی گروهی بر حساسیت اضطرابی و نشخوارفکری زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-13]
  • حساسیت انزجاری پیش بینی اختلال وسواسی- جبری و هراس خاص براساس مولفه های حساسیت انزجاری [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 142-155]
  • حساسیت‌‌زدایی از طریق حرکات چشم وپردازش مجدد‌ اثربخشی حساسیت‌زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر خودتنظیمی و نشانه‌های اختلالی نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از سانحه و پیگیری 60 روزه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 67-83]
  • حس انسجام رابطه حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی : نقش میانجی خودآگاهی هیجانی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 18-31]
  • حمایت اجتماعی عوامل بازدارنده هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]

خ

  • خرسندی زناشویی تاثیر آموزش شفقت بر صمیمیت زناشویی و خرسندی زناشویی در زنان متاهل [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 101-114]
  • خلاقیت اثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]
  • خودآگاهی هیجانی رابطه حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی : نقش میانجی خودآگاهی هیجانی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 18-31]
  • خود تعیین گری الگوی ساختاری روابط ذهن ­آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش ­آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]
  • خودتنظیمی‌ اثربخشی حساسیت‌زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر خودتنظیمی و نشانه‌های اختلالی نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از سانحه و پیگیری 60 روزه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 67-83]
  • خوددلسوزی رابطه حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی : نقش میانجی خودآگاهی هیجانی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 18-31]
  • خود زنی الگوی ساختاری روابط ذهن ­آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش ­آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]
  • خودکارآمدی رابطه تیپ های رفتاری و تصمیمات سرمایه گذاری با میانجی گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 115-130]
  • خودکارآمدی اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
  • خودکارآمدی تحصیلی تبیین قدردانی بر اساس ویژگی­‌های شخصیتی با واسطه­ گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش­ آموزان دوره متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 84-98]

د

  • دیابت نوع 2 اثر افزایشی ترکیب تمرینات تن آرامی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBR) و تحریک الکتریکی فرامغزی (CES) بر کاهش افسردگی، اضطراب و استرس مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 109-126]
  • دیابت نوع دو مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و درمان مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 44-61]
  • دانش آموزان تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
  • دانش‌آموزان اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
  • دانش‌آموزان دوره متوسطه تبیین قدردانی بر اساس ویژگی­‌های شخصیتی با واسطه­ گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش­ آموزان دوره متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 84-98]
  • درمان اجتناب متضاد اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متضاد از نگرانی و درمان شناختی-رفتاری هیجان مدار بر کنترل عاطفی در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 62-75]
  • درمان شناختی رفتاری تأثیر درمان شناختی و رفتاری بر ترس از زایمان و علت‌های ترس از زایمان در زنان نخست‌زا [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 88-100]
  • درمان شناختی رفتاری مذهب محور مقایسه اثربخشی درمان شناختی مذهب محور و درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 14-29]
  • درمان شناختی رفتاری هیجان‌مدار اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متضاد از نگرانی و درمان شناختی-رفتاری هیجان مدار بر کنترل عاطفی در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 62-75]
  • درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر وسوسه و تکانشگری معتادان مواد افیونی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 198-208]
  • درمان فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی(MCT) بر کاهش نگرانی و فرانگرانی افراد دارای نشانه های اختلال اضطراب فراگیر(GAD) [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 187-197]
  • درمان فراشناختی مقایسه اثربخشی درمان شناختی مذهب محور و درمان فراشناختی بر اندیشه خودکشی دانشجویان [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 14-29]
  • درمان‌گشتالتی اثر بخشی گشتالت درمانی گروهی بر حساسیت اضطرابی و نشخوارفکری زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-13]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد(ACT) مقایسه اثربخشی شناخت درمان مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر بهبود مؤلفه‌های کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به صرع کانونی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-18]
  • درمان مبتنی بر تنظیم هیجان اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلال اضطراب بیماری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 59-79]
  • درمان مبتنی بر تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و درمان مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 44-61]
  • درمان مبتنی بر کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و درمان مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 44-61]
  • درمانهای وجودی درآمدی بر بنیادهای سه گانه ی گشتالت درمانی معاصر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 170-186]
  • دیگرانگی درآمدی بر بنیادهای سه گانه ی گشتالت درمانی معاصر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 170-186]
  • دلبستگی ناایمن رابطه سبک­‌های دلبستگی ناایمن و افسردگی در اختلالات روانپزشکی سرپایی: نقش میانجی نشخوارفکری و بیش­­ کلی­­ گرایی ­حافظه‌ شرح­ال [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 156-168]

ذ

  • ذهن آگاهی الگوی ساختاری روابط ذهن ­آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش ­آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان پیش‌بینی قلدری براساس ویژگی‌های شخصیتی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی در دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 131-148]
  • رضایت از زندگی روابط ساختاری سرمایه روان شناختی و امید به زندگی با میانجی­‌گری مولفه‌های کیفیت و رضایت از زندگی میانسالان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 181-202]
  • رضایت از مدرسه مطالعه نیمرخ های شایستگی روانی – اجتماعی دانش آموزان حاشیه شهر سقز و تفاوت آنها بر مبنای رضایت از مدرسه: رویکرد مبتنی بر شخص [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 44-58]
  • رضایت از وضعیت رابطه روایی سازه و شاخص‌های سوال-پاسخ مقیاس رضایت از وضعیت رابطه (ReSta) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 140-156]
  • رضایت زناشویی برازش مدل علی مبتنی بر پیش‌­بینی رضایت زناشویی بر اساس سبک دلبستگی و ویژگی شخصیتی با میانجیگری ارتباط موثر همسران در زنان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 117-130]
  • رضایت زناشویی مهارت های ارتباطی و رضایت زناشویی: نقش تعدیل کننده اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 80-96]
  • رضایت شغلی رابطه رهبری تحول‌گرا و سرمایه روان‌شناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی‌ مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
  • رفتاری اثربخشی زوج­‌درمانی تلفیقی سیستمی- روان­پویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]
  • رفتار اخلاقی نقش واسطه‌ای بلوغ اخلاقی در رابطه سبک دلبستگی با رفتارهای اخلاقی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 131-155]
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر هیجان ابراز شده مادران کودکان دارای ناتوانی ذهنی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 156-168]
  • رفتار رانندگی خطرناک رابطه علی سیستم فعال‌ساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجی‌گری ادراک خطر در رانندگی و سبک‌های تصمیم‌گیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]
  • رفتار سیاسی تحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
  • ریلکسیشن اثر افزایشی ترکیب تمرینات تن آرامی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBR) و تحریک الکتریکی فرامغزی (CES) بر کاهش افسردگی، اضطراب و استرس مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 109-126]
  • رهبری تحول‌گرا رابطه رهبری تحول‌گرا و سرمایه روان‌شناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی‌ مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
  • روانپویشی اثربخشی زوج­‌درمانی تلفیقی سیستمی- روان­پویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]
  • روان درمانی 50 سال پژوهش در حوزه روان درمانی: یک بررسی علم سنجی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 87-108]
  • روان‌رنجوری ارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی (روان‌رنجوری، انعطاف‌پذیری و توافق‌پذیری) با نقش واسطه‌ای راهبرد مقابله‌ای مسأله‌مدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]
  • روانشناسی محیط اثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]
  • روانشناسی هورنای بررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
  • رویکرد گفتاشنودی درآمدی بر بنیادهای سه گانه ی گشتالت درمانی معاصر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 170-186]

ز

  • زنان نخست‌زا تأثیر درمان شناختی و رفتاری بر ترس از زایمان و علت‌های ترس از زایمان در زنان نخست‌زا [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 88-100]
  • زوج درمانی تلفیقی اثربخشی زوج­‌درمانی تلفیقی سیستمی- روان­پویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]

س

  • ساختار عاملی روایی سازه و شاخص‌های سوال-پاسخ مقیاس رضایت از وضعیت رابطه (ReSta) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 140-156]
  • سازگاری تحصیلی اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
  • سیالی حرف ملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
  • سیالی طبقه ملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
  • سیالی کلامی ملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
  • سبک دلبستگی برازش مدل علی مبتنی بر پیش‌­بینی رضایت زناشویی بر اساس سبک دلبستگی و ویژگی شخصیتی با میانجیگری ارتباط موثر همسران در زنان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 117-130]
  • سبک دلبستگی نقش واسطه‌ای بلوغ اخلاقی در رابطه سبک دلبستگی با رفتارهای اخلاقی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 131-155]
  • سبک شنیداری زوجین اثربخشی زوج­‌درمانی تلفیقی سیستمی- روان­پویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]
  • سبک‌های تصمیم‌گیری رابطه علی سیستم فعال‌ساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجی‌گری ادراک خطر در رانندگی و سبک‌های تصمیم‌گیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]
  • سبک‌های دلبستگی روابط ساختاری سبک‌های دلبستگی با افسردگی: نقش میانجی نظریه‌ی ذهن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-220]
  • سرزندگی تحصیلی رابطه معلم رهبری با سرزندگی تحصیلی، هیجانات تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 169-186]
  • سرزنش خود نقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانه‌های اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
  • سرزنش دیگران نقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانه‌های اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
  • سرسختی روانشناختی نقش باور هراس و سرسختی روانشناختی در تمایل به تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه ملایر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 186-204]
  • سرمایه روان شناختی روابط ساختاری سرمایه روان شناختی و امید به زندگی با میانجی­‌گری مولفه‌های کیفیت و رضایت از زندگی میانسالان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 181-202]
  • سرمایه روان‌شناختی ارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی (روان‌رنجوری، انعطاف‌پذیری و توافق‌پذیری) با نقش واسطه‌ای راهبرد مقابله‌ای مسأله‌مدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]
  • سرمایه روان‌شناختی رابطه رهبری تحول‌گرا و سرمایه روان‌شناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی‌ مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
  • سیستمی اثربخشی زوج­‌درمانی تلفیقی سیستمی- روان­پویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]
  • سیستم فعال‌ساز رفتاری رابطه علی سیستم فعال‌ساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجی‌گری ادراک خطر در رانندگی و سبک‌های تصمیم‌گیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]

ش

  • شایستگی های روانی – اجتماعی مطالعه نیمرخ های شایستگی روانی – اجتماعی دانش آموزان حاشیه شهر سقز و تفاوت آنها بر مبنای رضایت از مدرسه: رویکرد مبتنی بر شخص [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 44-58]
  • شبکه‌های اجتماعی مهارت های ارتباطی و رضایت زناشویی: نقش تعدیل کننده اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 80-96]
  • شخصیت شناسی سیاسی تحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
  • شفقت به خود تاثیر آموزش شفقت بر صمیمیت زناشویی و خرسندی زناشویی در زنان متاهل [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 101-114]
  • شفقت به خود الگوی ساختاری روابط ذهن ­آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش ­آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]
  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی(MBCT) مقایسه اثربخشی شناخت درمان مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر بهبود مؤلفه‌های کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به صرع کانونی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-18]
  • شناختی- رفتاری مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تاب‌آوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه­ افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]

ص

  • صرع کانونی مقایسه اثربخشی شناخت درمان مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر بهبود مؤلفه‌های کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به صرع کانونی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-18]
  • صمیمیت زناشویی تاثیر آموزش شفقت بر صمیمیت زناشویی و خرسندی زناشویی در زنان متاهل [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 101-114]

ط

  • طبیعت اثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]
  • طلاق مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تاب‌آوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه­ افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]

ع

  • علل ترس از زایمان تأثیر درمان شناختی و رفتاری بر ترس از زایمان و علت‌های ترس از زایمان در زنان نخست‌زا [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 88-100]
  • علم سنجی 50 سال پژوهش در حوزه روان درمانی: یک بررسی علم سنجی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 87-108]
  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش مدیریت‌زمان بر پیامدهای تحصیلی و رفتاری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 26-43]

ف

  • فراشناخت مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تاب‌آوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه­ افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]
  • فرانگرانی اثربخشی درمان فراشناختی(MCT) بر کاهش نگرانی و فرانگرانی افراد دارای نشانه های اختلال اضطراب فراگیر(GAD) [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 187-197]

ق

  • قدردانی تبیین قدردانی بر اساس ویژگی­‌های شخصیتی با واسطه­ گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش­ آموزان دوره متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 84-98]
  • قلدری پیش‌بینی قلدری براساس ویژگی‌های شخصیتی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی در دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 131-148]

ک

  • کارکرد خانواده نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]
  • کسروی و تقی زاده بررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
  • کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی شناخت درمان مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر بهبود مؤلفه‌های کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به صرع کانونی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-18]
  • کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تاب‌آوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه­ افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]
  • کیفیت زندگی روابط ساختاری سرمایه روان شناختی و امید به زندگی با میانجی­‌گری مولفه‌های کیفیت و رضایت از زندگی میانسالان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 181-202]
  • کلمات کلیدی: بهزیستی تحصیلی رابطه حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی : نقش میانجی خودآگاهی هیجانی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 18-31]
  • کلمات کلیدی : معنویت درمانی اثربخشی معنویت درمانی مبتنی برخودآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و ابراز وجود [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 30-48]
  • کنترل تحصیلی ادارک شده عوامل بازدارنده هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]
  • کنترل عاطفی اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متضاد از نگرانی و درمان شناختی-رفتاری هیجان مدار بر کنترل عاطفی در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 62-75]
  • کنکور تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
  • کودک اثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]

گ

  • گشتالت درمانی درآمدی بر بنیادهای سه گانه ی گشتالت درمانی معاصر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 170-186]

م

  • مدارای سیاسی تحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
  • مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
  • مدیریت تکالیف نقش مؤلفه ­های مهارت­های فراشناختی و نگرش به درس ریاضی در پیش ­بینی مدیریت تکالیف دانش­ آموزان دختر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
  • مدرنیته بررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
  • مدل 3 پارامتری با مجانب پایین مقایسه ویژگی‌های روانسنجی مدل‌‌‌های دارای مجانب پایین (3PL)، بالا (3Plu) و هر دو مجانب (4PL) براساس داده‌های آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 50-66]
  • مدل 4 پارامتری مقایسه ویژگی‌های روانسنجی مدل‌‌‌های دارای مجانب پایین (3PL)، بالا (3Plu) و هر دو مجانب (4PL) براساس داده‌های آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 50-66]
  • مدل سه پارامتری با مجانب بالا مقایسه ویژگی‌های روانسنجی مدل‌‌‌های دارای مجانب پایین (3PL)، بالا (3Plu) و هر دو مجانب (4PL) براساس داده‌های آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 50-66]
  • مرور نظام مند ملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
  • مسأله‌مدار ارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی (روان‌رنجوری، انعطاف‌پذیری و توافق‌پذیری) با نقش واسطه‌ای راهبرد مقابله‌ای مسأله‌مدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]
  • مشارکت کاری رابطه رهبری تحول‌گرا و سرمایه روان‌شناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی‌ مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
  • مشکلات رفتاری تاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]
  • معلم رهبری رابطه معلم رهبری با سرزندگی تحصیلی، هیجانات تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 169-186]
  • منظر اثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]
  • مهارت‌های ارتباطی مهارت های ارتباطی و رضایت زناشویی: نقش تعدیل کننده اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 80-96]
  • مهارت های انطباقی تاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]
  • موقعیت اقتصادی اجتماعی نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]
  • مولفه های مهارت های فراشناختی نقش مؤلفه ­های مهارت­های فراشناختی و نگرش به درس ریاضی در پیش ­بینی مدیریت تکالیف دانش­ آموزان دختر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]

ن

  • ناتوانی ذهنی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر هیجان ابراز شده مادران کودکان دارای ناتوانی ذهنی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 156-168]
  • ناگویی هیجانی الگوی ساختاری روابط ذهن ­آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش ­آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]
  • نشخوارفکری رابطه سبک­‌های دلبستگی ناایمن و افسردگی در اختلالات روانپزشکی سرپایی: نقش میانجی نشخوارفکری و بیش­­ کلی­­ گرایی ­حافظه‌ شرح­ال [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 156-168]
  • نشخوارفکری اثر بخشی گشتالت درمانی گروهی بر حساسیت اضطرابی و نشخوارفکری زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-13]
  • نظریه‌ی ذهن روابط ساختاری سبک‌های دلبستگی با افسردگی: نقش میانجی نظریه‌ی ذهن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-220]
  • نظریه سوال- پاسخ مقایسه ویژگی‌های روانسنجی مدل‌‌‌های دارای مجانب پایین (3PL)، بالا (3Plu) و هر دو مجانب (4PL) براساس داده‌های آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 50-66]
  • نظریه سوال-پاسخ روایی سازه و شاخص‌های سوال-پاسخ مقیاس رضایت از وضعیت رابطه (ReSta) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 140-156]
  • نگرانی اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلال اضطراب بیماری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 59-79]
  • نگرانی اثربخشی درمان فراشناختی(MCT) بر کاهش نگرانی و فرانگرانی افراد دارای نشانه های اختلال اضطراب فراگیر(GAD) [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 187-197]
  • نگرش به درس ریاضی نقش مؤلفه ­های مهارت­های فراشناختی و نگرش به درس ریاضی در پیش ­بینی مدیریت تکالیف دانش­ آموزان دختر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
  • نوجوان تاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]
  • نوجوانان اثربخشی حساسیت‌زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر خودتنظیمی و نشانه‌های اختلالی نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از سانحه و پیگیری 60 روزه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 67-83]

و

  • ویژگی شخصیتی برازش مدل علی مبتنی بر پیش‌­بینی رضایت زناشویی بر اساس سبک دلبستگی و ویژگی شخصیتی با میانجیگری ارتباط موثر همسران در زنان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 117-130]
  • ویژگی‌های شخصیتی تبیین قدردانی بر اساس ویژگی­‌های شخصیتی با واسطه­ گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش­ آموزان دوره متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 84-98]
  • ویژگی‌های شخصیتی پیش‌بینی قلدری براساس ویژگی‌های شخصیتی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی در دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 131-148]
  • وسوسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر وسوسه و تکانشگری معتادان مواد افیونی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 198-208]

ه

  • هیجان ابراز شده اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر هیجان ابراز شده مادران کودکان دارای ناتوانی ذهنی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 156-168]
  • هیجانات تحصیلی رابطه معلم رهبری با سرزندگی تحصیلی، هیجانات تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 169-186]
  • هیجان‌های پیشرفت عوامل بازدارنده هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]
  • هراس خاص پیش بینی اختلال وسواسی- جبری و هراس خاص براساس مولفه های حساسیت انزجاری [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 142-155]
  • هرمنوتیک بررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
  • هزینه- سود عوامل بازدارنده هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]
  • هیست سایت 50 سال پژوهش در حوزه روان درمانی: یک بررسی علم سنجی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 87-108]

ی

  • یادگیری اجتماعی - هیجانی مطالعه نیمرخ های شایستگی روانی – اجتماعی دانش آموزان حاشیه شهر سقز و تفاوت آنها بر مبنای رضایت از مدرسه: رویکرد مبتنی بر شخص [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 44-58]